Seda9507 Merhaba bayanlar. Benim kendimi bildim bileli göbeğim hatta karnım var mideye kadar 🤦♀️ şimdi hamilelik den dolayı büyüyen karnım bu göbekte belli olur mu 🤔 çünkü farklıymış hamilelik karnı ile normal karın 😂
Seda9507 BusraUras tüh ya 😂 o zaman ben bebeğimin hareketlerini de zor hissederim bir sürü kat karnımın içinde kaldığı için 😂
marbling10 Seda9507 olmaz derken göbek değil bebek belli olur demek istemiş galşba sizin sorunuzı ters anlamış sanırım. Biraz karışık cevaplamış ben de anlayamadım😅
BusraUras Seda9507 hareketli olursa çok net hissedersin. Ben ayağının şeklini görüyordum neredeyse hareket hissetmeyi bırak. İlk aylar kg almaya dikkat et yeter.
bahtnurr1 Ahahaha bende aynı şekildeydi yaa ama bebek büyüdükçe bu kilo değil de ben varım demeye başladı minik 😂😂 artık hamile göbeği modundayız 🙊🥰