Umudayolculuk36 alyaninannesi2 muğladayım ben hiç başlamadım düşünüyorum Ağustos ayında artık geç kalacağım çünkü
alyaninannesi2 Umudayolculuk36 yooo geç değil 32 haftada başlayıp hızlı hızlı alanı gördüm eksikleri. Ama erken başlamak daha iyi Sanki hepsi birden ağır gelir
Canerkan1 pnrysfdnz aslında idel yaş aralığı bence oğlum 3 yaşındaydı ikinciyi istediğimizde hiç bi sorun olmamasına rağmen olmadı iki yıl denedik şimdiye nasip miş
Canerkan1 greybrde kız da olsa evlat erkekte olsa evlat ama insan olmayanı arıyoya sağlıkla gelsinde cinsiyeti önemli değil
Canerkan1 Selen37 haftalar gelip geçiyo dün gibi 19 hafta ilk hareklerini hissetmiştim 27+3 büyüyoruz
Shylaaa Canerkan1 ben oksapar kullanıyorum ne yazık ki doktorum büyük ihtimal sezeryan bebeği riske atanan iğneyi kesip dedi. Kesmeden de doğum olmuyor 38+3 te alınır gbi ☺️
Canerkan1 Glsnisa14 çevreye göre herkezin düşüncesi başka bazıları erkek diyo bazıları kız senesi diyo
Canerkan1 camellia hamileliğimi öğrendiğimden beri içime hep kız doğdu belirtilerden dolayıda öyle düşündüm oğlumdaki hamileliğim den çok farklı
Canerkan1 kubratskya_ allah bağışlasın cümlesini sağlıklı ömürler versin bizlerede büyütelim analı babalı inşallah
Gulfem48 Canerkan1 bunlar batıl inanç bereketi kendın yaratırsın sen idarelı olursan bolluk olur har vurup harman savurursan kıtlık olur evinde sahsen bu benim fıkrım saygı duyarım genede
Canerkan1 Gulfem48 aynen canım insan biraz tutumlu olucak elindekini bugüne bugün har vurup harman savuranlar da var yoktan var edende
Bebekbaylar Canerkan1 ay güldüm ya:) yer yer sağnak yağış geldi aklıma sonra da adana sıcağında kaldırımda yumurta gbi kaldigim saçma şeyler geçti anlık 😃😃😃😃😃