Canerkan1 Gördüğüm duyduğum herkez kız doyurdu sizce bu sene kız senesimi sizin kaç haftalık cinsiyet ne
BallyavruM Canerkan1 ben hemen açıklama yapayım. Kıza olana kız senesi oğlu olacak olana da erkek senesi 😁😁😁 valla bak
Sena343 Canerkan1 benimki de kız ama çevremde hamile olan arkadaşlarım var hepsi erkek bi tek benim ki kız 😊 eşim memleketi terk edecem diyor😅
Emel123 BallyavruM haha katılıyorum. Benim oğlum olcak inş. Kime sorsam önce kız dediler, 25 haftadan sonra sapır sapır hepsi erkek bebeğe döndüler 😂 ben de bu yılı erkek bebek yılı ilan ettim 😂😂
Canerkan1 Birpapatya4 varda etrafımda olan bi çok insan kız doğurdu bizimde kız bazen böyle ğostlar görürdüm bu sefer de ben açtım 🥰
Umudayolculuk36 alyaninannesi2 kız istiyordum bende çok şükür rabbime nasip etti Allah isteyen herkese nasip etsn 17+4 ben aramızda az zaman varmış 🥰alışveriş yaptınız mı ne zaman başlayacaksınız
pnrysfdnz Canerkan1 oğlunuz kac yaşında benim de bir oğlum var 3 yas 2 aylik simdi kızım olacak Allah nasip ederse 🙏🏻
Gulfem48 Canerkan1 bunlar batıl inanç bereketi kendın yaratırsın sen idarelı olursan bolluk olur har vurup harman savurursan kıtlık olur evinde sahsen bu benim fıkrım saygı duyarım genede