Arkadaşlar merhaba 👋🏻
Hamileliğimi öğrendiğimden beri buradayım, ilk gebeliğim ve şu an 38. haftanın içindeyiz. ☺️ Doğum yaklaştıkça telaş ediyorum, acaba neler yaşayacağım ne gibi şeyler beni bekliyor diyerek. Biliyorum her doğum farklı ama genel olarak merak ettiğim şeyler şunlar; doğumunuz nasıl başladı? Sancılarınız nasıl başladı? Gerçek sancı olup olmadığını nasıl anladınız? Nişanınız ne zaman ve kaçıncı haftada geldi? Nişan geldikten sonra suyunuz ne zaman geldi? Hiçbir şey bilmiyorum ve çok merak ediyorum ☺️ Beni ve diğer acemi annelerimizi bu konularda bilgilendirirseniz çok mutlu olurum.
Teşekkürler şimdiden hepinize 🙏🏻