D3niz Hanımlar iyi günler benim bu ay adetim 2 gün geç geldi ve şuan adetimin 4. günündeyim adetim bitti sayılır. Adetin ilk 2 günü koyu renk kanamam oldu 3. günü açık renk kırmızı oldu . Adetim geçikince birçok gebelik testi yaptım onlarda negatifti bugün idrarımda kokma ve yanma var acaba dış gebelik olabilir mi tam bilmiyorum bana yardımcı olurmusunuz Dış gebelik böyle mi oluyor
Selen37 D3niz Bu konuda bilgim yok canım ama dış gebelik geçiren bir tanıdığımın idrar ve kanda pozitif çıkıyordu. Seninki enfeksiyon olabilir
Nurtrky D3niz dış gebelikte pozitif görmeniz adet olmuşsunuz siz yoktur. Dış gebeliğin tek farkı kesenin başka yerde oluşması rahim dışında
gokcekocyigit07 D3niz dış gebelik ultrasonda belli olur bu belirtilerin dış gebelik olduğunu sanmıyorum,eğer şüpheniz varsa bence doktora gidin, idrarda yanma vs enfeksiyonun belirtisi ayrıca, ihmal etmeden en doğrusu bir doktora gitmek,geçmiş olsun
Drf D3niz hayır canım dış gebelik olsa pozitif çıkar değer beta değeri yükselir ama sadece kese başka yerde oluşur adet olmuşsunuz bence başka ihtimal yok yani anladığım kadarıyla.
Ceydacetin Benim dış gebelikten şüpheleniyordu canım , pzitif çıkıp değerlerinin düzenli artmaması lazım 1500 den sonrada kesen görünmezse dış gebelik oluyor genelde
D3niz Teşekkür ederim tatildeyim de doktora gidimedim dış gebelik oldu diye korktum kısa sürmesi yada geç gelmesi havalardandır belki
2melekannesi_ D3niz testiniz negatifse yoktur zaten kimyasal geçirmiş olabilirsiniz. Dış gebelikte kasık ağrısı oluyormuş şiddetli
Gulcingezer 2melekannesi_ benimde 4+3 bekliyorum kese gorunsun bebek gorunsun dis gebelik olmasin diye ama erken ogrenilemiyo sanirim bu 😞
D3niz 2melekannesi_ kimyasalda mı var kist tedavisi görüyorum ben 2 ay sonra gebelik oluşmazsa rahim filmi çekilecek bu ay böyle olunca korktum çokta bilgim yok 2 gün koyu renk gelmesi sonra çok açık kırmızı olması benim adetim hiç gecikmezkin gecikmesi biraz korkuttu beni birde benim gibi olup hamile olduğunu öğrenenlerde varmış çok şey olunca insan korkuyor biraz
2melekannesi_ Gulcingezer ahh ahh en stresli zamanlar 🙈 beta artar kese görünecek mi?kese görünür içinde bebek var mı boş gebelik mi? Bebek görünür acaba kalbi atacak mı? Herr an stres içinde geçiyor ben de öyleydim o beklemeler gerçekten çok zorr 😓malesef tek yapılabilecek şey beklemek inşallah sağlıklı haberlerini almak nasip olur 🤗
Cansuada24 Gulcingezer malesef degerin düzgün ilerlemiyosa haftana göre dış gebelik benim 1.5 aylıktı kese falan ufacıktı ama baska yerde biride tüpte takılmıştı cift gebelikti gercekleşmedi kem kürtaj hemde sol tüpümü aldılar dış gebelik oldugumu sol kasıgımdan ayak parmağıma kadar agrıyla gittim doktora bide kanamam vardı orkit kullanıyodum degerlerim zaten berbattı 1.5 aylık hamileyim en son degerim 3553 dü inşallah senin bu tür sıkıntın olmazda dış gebelik olmazsın canım 🙏
Cansuada24 Gulcingezer kese genelde 5 haftada net görünüyor ilk kan değerinle ikici kan degerinin arasında ne kadar bir zaman var normelde ilk gebelikte 2 günde bir kan verip kan degerlerini doktora sorman
2melekannesi_ D3niz haklısınız ilk zamanlar herşeyi düşünmek gerekiyor insan stres oluyor ister istemez siz yine acilden falan bir muayene olun içiniz rahat olsun inşallah
Mom54755 D3niz yok ccanım dış gebelik değidir bende yaşadım çünkü böyle olmadı eğer beta düşüyorsa kimyasal olabilir