Ben de bir hafta oldu sezeryan doğum yaptım ve 4 gün deli gibi başım ağrıdı üstelik boynum sırtım her yerim ağlaya ağlaya kalkıyordum yataktan ama 5. Gün uyandığımda geçmişti canım az sabret geçecek inşallah. Ben sürekli parıl kullandım ve kahve iyi geldi.