elfmoom Ben de normalde yumurtamı kayısı kıvamlı olmazsa aslaa yiyemezdim ama hamileliğimden beri o kadar iyi pişiriyorum ki bi defa biraz az pişmiş yiyeyim nolucak bi seferden dedim ay o çiğ kokusu öyle midemi bulandirdi ki anlatamam. İlk aylarimdan beri ne kusma ne mide bulantısı yaşamadım ben de ama tiksindigim şeyler oldu inallah böyle devam eder sizin de mide bulantisi yaşamazsınız ama dikkat edin tabi bakteri vs oluyo iyi pişmiş yemeye çalışın