Merhaba hanımlar 38+2 haftalık olduk. Dün ulturason kağıtlarına bakarken daha yeni fark ettim ki çoğunda 19.07.2021 bu tarih vardı edd olarak yazıyor doğum tarihi diye çıkıyor internette bu arada birden fazla hastaneye gittim 3 hastanenin ulturason kağıdında da öyle yazıyor. Bu gün için ne sancım var ne ağrım nede nişanım geldi ne yapayım doktora gidiyim mi sizce? Devlete geçiş yaptım bu arada 35. Haftada normal doğumu bekliyorum