Momandbabyy Merhaba kızlar. Doktoruma sormayı unuttum. Gerekli tahliller için aç karna mı gitmek gerekiyor. Yoksa farketmiyor mu?🤷🏻♀️
gokcekocyigit07 Momandbabyy sezaryen için ac karnına gidiliyor, bence bir hastaneyi arayıp bilgi almakta fayda var 😉
Kayraninannnesi Momandbabyy 12 gün oldu sezaryen olalı plansızdı ama şans eseri aç gitmiştim kahvaltı edecekken suyum gelmişti ve aç olman çok iyi demişlerdi ameliyata kadar su bile içirmediler
Ayazali Momandbabyy Ben tok gittim kan aldjlar anestezi için sorun olmadı.arkasindan covid testi verdim..14temmuzda doğumum oldu.
Momandbabyy gokcekocyigit07 Onu biliyorum teşekkürler cevabınız için🥰 ama sormak istediğim sezaryenden önceki gün tahliller yapılıyor ya hani kansızlık vs. için o aç karna mı yapılıyor acaba?
gokcekocyigit07 Momandbabyy işte onları da kast ettim aslında eksik yazmışım 🤭 8 ay oldu sezaryan olalı o yüzden biliyorum
Eylulunannesiii Momandbabyy evet sabah saatlerinde aç karnina gel dediler cumartesi gideceğim bende nasipse☺️
gokcekocyigit07 Momandbabyy sağ olun maalesef o kızımda nasip olmadı 40.haftamda kordon dolanması sebebiyle ölü doğum yaptım,şimdi yeniden hamileyim kısmetse bunu bekliyoruz heyecanla, Rabb’im herkese hayırlısı ile sağlıkla evlatlarına kavuşmayı nasip etsin 🤲
Momandbabyy gokcekocyigit07 Çok üzüldüm. Amin inşallah siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🙏🙏
Ysfnannesi Hastaneye 1 gün öncesinden cagırmadı doktorum sezeryan günü sabah 9da gel dedi gece 12den sonrs birsey yiyip.icme yeterlı geri.kalan tüm işlemler aynı gün yapılıyor