Duygu_k 15+1 haftalık hamileyim, iki haftadır özellikle sırt üstü yattıktan sonra yan dönerken belim ciddi anlamda ağrıyor. Henüz doktor randevuma 10 gün var. Başka herhangi bir sıkıntım olmadığından telefonla da sormadım. Sizin de başınıza geliyor mu acaba onu merak ettim 🙄
Merveozcelikcckl Duygu_k ooo erken başlamış senin son zamanlarını düşünemiyorum benim 31. Haftamdayım 3 gündür olmaya başladı bende
Haticemustafa Duygu_k oluyor canm bende 23 haftaligim gebeligimin 7. Haftasinda basladi simdi o kdr aşırı değil ama ara ara vurdu mu oy anaam dedirtiyor
REYHANdnmz Ben iki dakka yan uzanayım kalkınca belimin ağrısından basıp düz yürüyemiyorum çok erken başladı yaaa
Duygu_k Merveozcelikcckl şimdiden başladım sırt üstü yatmaktan kaçınmaya. Garip olan şu ki uyurken hiçbir sıkıntı yok🤷🏻♀️ Belki çoğunlukla ayakta çalışıyor olmanın da etkisi vardır, günün yorgunluğudur 🙄
Merveozcelikcckl Duygu_k çalışıyorsan ondandır bende çalışıyordum başlarda çok zorlandım sonra işi bırakmak zorunda kaldım çok ayakta kalmamaya gayret et iş arkadaşlarına da yardımcı olmalarını söyle idare etsinler seni
Duygu_k Haticemustafa doktorunuza sordunuz mu nedenini, başta kasık ağrım vardı yerleşmeye çalıştığından, rahim büyüdüğünden demişti benimki. Ama son iki haftadır bu bel ağrısı gerçekten oyy anam dedirten türden 😞