ay-se Sürekli sanki üzerimde bir şey geziyor gibi kaşınıyorum delirecem ya ne oturabiliyom ne yiyebiliyom ne uyuyabiliyorum birde boğazım ağrımaya başladım çok halsiz düştüm 😩
Merve234 ay-se canım doktora git bence ablamda sürekli kaşıntıyla doktora gitti gebelik zehirlenmesi olmuş acil doğuma almışlardı
Selin12- ay-se bilmiyorum istanbulda mi yapıyorsunuz ama istanbulda Bayadır uyuz salgını var bir doktora görürseniz sizin için iyi olur
gokcekocyigit07 ay-se doktora git mutlaka gebelik kolestazı da olabilir görümcemin oldu daha önce,enzimler yükseliyor hamilelikte bazen o da kaşıntı yapıyor,Allah korusun her şey olur belki de hiç bir şey yok çatlaklar arttığı için de olur ama yine de git 👍
balbocegim27 ay-se kaç haftaliksin son haftalardaysan kolestaz olabilir benim de gebeliğin başlarında vardı safra kesem ’le ilgili bi sorun cıktı yada suyu az içiyorsan cilfigin kuru kaldığı için de olabilir
Hemdem_23 ay-se zaten gidersen anlarlar bazen karacciger enzimler yükselince de kaşıntı yapıyormuş ihmal etme canım
ay-se Hemdem_23 gidecem de bu bayram arası nasıl olacak bilmiyom birde kadın doğumcum mu bakacak buna
Muzay ay-se iki haftadır bende çok kaşınıyorum ürtiker olabileceğimi söyledi doktor ama ilaçta başlamadı 😔 geçmiyor
ay-se Hemdem_23 ya ben ne için gitsem doktoruma hep diyor ki yok cildiyeye git yok ayağım uyuşuyo diyom nörolojiye git doğum paketi aldık biz kendisi bir kere tahlil yaptırdı