Hemsireanneee 25 haftalık olduk 6.5 haftalıkdan lekelenmem lekelenmelerım başladı 24 haftaya kadar devam etdin benimde sorunum yoktu tüm tahlillerim iyi.2günden bir doktora gitmekden kafayı yemek üZreydim proloton iyne progestan fitil serum felan yedim.en sonunda doktorumu deyişdirdim derdimi anlatdım.progestan yapa bilir dedi.hap olarak iç fitil yapma.bende onun dediyi gibi yaptım 2 haftanı geçti mucize oldu.demekki fitil yapıyomuş.resmen psixoloji olarak çökmüşdüm hamileliyimi yaşayamıyodum hep korku içinde