Nur55 Kızlar yeni doğum yaptım göğüslerim çok acıyo yara oldu ne iyi gelir en çabuk emziremiyorum lansiyon falan denedim kullanıyorum sürekli ama faydası yok
Imraninannesi Nur55 zeytinyağı da iyi canım geçmiş olsun. Göğüs pedi kullanma havaszlik yapar daha çok yara olur
Minigininannesi Nur55 benimde çok kötü daha 5 günlük bebeğim tahinin üstünde yağ birikiyor ya onu sürmemi söylediler krem falan fayda etmiyodu dünden beri kullaniyorum acısı azaldı bir deneyin isterseniz
scl Doğum yapalı 3. Haftaya giriyorum aynı başlığı bende açmıştım canım 🙄 malesef acıya acıya emzirdim bebeğimi bildiğin kocaman yara oldu sağ göğsüm kullanmadığım krem kalmadı. Cildiyeciye genel cerrahi hepsine gittim hepsi farklı krem önerdi. Göğüs pedi, göğüs kalkanı, göğüs ucu vs hepsini aldım kullandım. Netten bi sürü şey okudum uyguladım ama hiç biri iyi gelmedi.. sağ göğüs ucum parçalandı desem yeridir o göğsümle sütümü sağdım makineyle diğer göğsümle emzirdim. Bu şekilde göğüs ucum düzeldi. Şimdi iyiyiz çok şükür birde genel cerrah bana garmastan pomat önerdi şimdi her emzirmeden sonra onu kullanıyorum ilk önce kendi sütümle göğüs ucuma sürüyorum kuruduktan sonra bu ilacı kullanıyorum. İnşallah seninkide tez zamanda geçer ☺️