Kizlar pozitif dogum anlatmak çok isterdm ama malesef benim ki hic guzl gecmedi neyse uzun olcak zaten simdiden kusura bakmayin 😊
1 haftadid evde duzenli sanci cekiyodum zaten erken dogum olucagi belliydi ama bayram sonu olur yinede diyodm cuma norml kontrolum vardi ve sancim hala duzenliydi hatta siddetlenmisti bile ben alistigim icin farketmiyodum dogum sancisi oldugunu erken dogum diye doktorum baska hastaneye gonderdi beni biz tekrar gonderir umidiyle hazirliksiz gelmistik sonra sancidan bebek cok sıkisiyodu bebek hareketleri azaldigini farkedince hemen doguma aliyoruz dediler ben tabi korkuyorm 8 9 kisi basmda icimdende diyorum sezeryana alicklar ben hep normal dogum kurmstm feln diye sonra beni dogumhaneye goturduler farkli doktor gordu tekrar bebek iyi oldu acilmam hic yoktu sadece sanci vardi ve beni tekrar durdurdular normal dogum diye sancilarima dayanabiliyodm hatta bazen unutuyodm megersem gersey acilmada kendini belli etti 1 gun boynca hic acilmam olmadan durdum 2. Gun son dakka 3 cm oldu ve tekrar durdu ama bu sirada sancilar siddetleniyo git gide en sonunca hala acilmam olmayinca doktor suyumu patlatti o zaman anladimki dogum gercekten basliyo ama bana hic bi seklde ne suni sani ne agri kesici vermediler sadece dogmda uyusturdular resmen mahvoldm koridorlari inlettim ve 2. Gun sonunda bebegimi kucagima aldim sükur o an benim icin herkes durmstu hic sancilar fln aklima gelmiyodu benimki kotu gecti ama ins sizinkiler hemen cabuck olur 🥰