Post açmıştım acaba sancı mı değil mi diye dayanamadım iyice şiddetlenince hastaneye geldik yatışım yapıldı sancıymış 4 dk da bir geliyo ama açılmam geçen hafta ile aynı nolur dua edin bi an önce açılmam olsun inanılmaz zorlanıyorum ayetelkürsi okur musunuz 🤲