bircivcivannesi selam kızlar özelde takipliyim doktorum 10 gün izne çıkıyor, doğumum yakın. başka bir doktora devredecekmis gebelerini. bastan beri bu doktorum tskip ettiği için biraz gerildim açıkçası, var mı rahatlatici bir şeyler söyleyebilecek 🤷😔
Zeysezer bircivcivannesi belki doktorun tatile gitmeden doğuracaksın ya da hayırlısı böyleymiş güzel yanından bak stres olma 😊
iremakar35 bircivcivannesi eminim doktorunuz da güvendiği birine devrediyordur hastalarını, kimseyi mağdur edeceğini sanmam 😊
svdmm16 bircivcivannesi benimde doktor bayramda 3 gün iZinli umarım o 3 güne denk gelmez diyorum ama denk gelirse de özel hastane diğerleride iyidir doğururuz ortada kalacak halimiz yok ya boşver stres yapma :)
ikicocukluannee bircivcivannesi benim doktorumda doğuma az kala izne çıkmış başka bi doktora devretmişti . Ki planlı bi tatilmiş bilsem j baştan kontrollerimi onunla yapmaZdım . Fakat benim şansım doğumu yaptığım doktorun çok çok iyi çıkmış olması oldu . Çok rahat bi doğum gerçekleştirdik sayesinde 🧡
bircivcivannesi Zeysezer doğum yapmak için çarşambaya kadar vaktim var gibi düşünüyorum ister istemez 😅
gaamzee bircivcivannesi benim doktorumda aynı şekilde izinde.döndüğü tarih 39+4 oluyorum eğer erkenden bebek gelmezse o tarhte yapıck.ama eğer gelir bişey olursa fln başka doktor. Ya istedğmz tarihten erken gelirse diye stresim yok değil 🤷♀️
Ozgeemrahh Benimde doktorum geçen hafta cıktı izine bayram dönüşü orda olacak 36 haftalık oldum bende ama hastanede güvendiğimiz başka doktorda var nöbetçi doktorda var sezeryan olcam bende 26 temmuzda kontrolum var ve doktorum gelmiş oluyor
esinaltintaas bircivcivannesi Benim doktorumda başından beri herşeyimle ilgilendi ona alıştım ettim derken 39 haftalık oldum ben 1 hafta yokum doğurursan şu doktor alıcak falan dedi dua ediyorum bu hafta gelmesin haftaya gelsin diye çok kötü bir durum sana alışmışım beni kaç aydır takip ediyorsun bir birimize o güveni vermişiz sonra yokum 🤦
bircivcivannesi esinaltintaas hayırli vakitte gelsinler başka bı annemizin dediği gibi belki onun yerine girecek olan doktor kendi doktorunuzdan daha iyi olacak bu şekilde düşünelim bari 🤷
Senemunlu bircivcivannesi bizimkide gidiyor bayrwmda yok ama defalarca kontrol etti . Sezryana yonlendirmedi ve normal dogum icin bekliyor. Baska bir doktor ark yonlendirdi ne olur ne olmaz diye. Zaten dogumu ebeler ile takip ediyorlr bebegin cikis aninda doktor oluyor. O yuzden hersey bizim elimizde napalm :)
Mos21 bircivcivannesi sizin doktorunuz en azından devretmiş güvendiği birine benim hastanede hem başka doktor yok hem 38 haftayı geçtim "hem mecburi sezeryana karar verdi izne cıkmadan catı muayenemde suyun gelirse bu süreçte yakın bi baska hastaneye git dedi bi hafta içinde suyum gelirse nolcak?? Rahatlatamasamda anlayabiliyorum.
bircivcivannesi Mos21 Allah yardımcımız olsun, devrettiği doktordan randevu almak mümkün değil şu an maalesef, ne yapicam ben de bilmiyorum. evime yakın devlet hastanesi de var kadın doğumuna hiç gitmedim ama şu an özel hastaneye doğuma gitmek için de pek bir sebebim kalmadı gibi son dk karıştı ortalık