Merhaba güzel anne adayları,
3 gün önce bebeğimin cinsiyetini öğrendik ve insanlarla paylaşmaya başlamıştık. Dünden beri sağ alt karın ağrım var sancı gibi. Ama sadece sağ tarafımda. Bugün de az da olsa kanamam var. Normalde gebeliğin başında 1 kere olmuştu. Şuan bayram için memlekete geldim. Kanama için bir doktora gitmeli miyim? Nazara mı geldim çok mu yoruldum (gezmekten) bilmiyorum. Bebeğime bir şey oluyor mudur? Korkuyorum 😔