bircivcivannesi merhaba 🍀 genelde ilk doğumda kesi yapılsa bile yapmayan sabır gösteren doktorlar da var .
- Vücudunuzun anatomik yapısı uygunsa
- bebek iri değilse
- doğum esnasında doğru ıkınırsanız
- Bağırmak yerine nefes kontrolü yapıp doktoru dinlerseniz
- doktor kesi yapmak konusunda ısrarcı olmazsa
Tabiki kesisiz doğum yapabilirsiniz . Benim kızım 2900 doğdu ve kesi yapılmadı sadece kontrolsüz ıkındığım için kızım çok küçük bi yırtığa sebep olmuştu oda iki dikiş tek oldu .ve doğum sonrasında hiç yatmadım çok rahattım .