Merhaba arkadaşlar 29+2 haftadayım 3 haftadır gebelik okuluna gitmeye başladım şidetle tavsiye ediyorum buradan yazışarak yada internetten bakarak biyere kadar birde reel hayat ve yaşanacaklar var her ilde devlet hastanelerinin yapmış olduğu 6 haftalık eğitim çok faydalı tavsiye ediyorum. İçerik olarak hamilelikte bizi ne bekliyor normal Doğum sezaeryan Doğum arasında ki fark bebeğin Doğumdan sonra ki tepkileri Doğumun sinyalleri neler doğru nefes gebelik hareketleri doğru nefes eğitimi eşlerle yapılacak eğitim haftaya babayada anne yanında destek olacak ufak bir oryantasyon eğitimi veriliyor. Araştırmanızı tavsiye ederim.