Ceren_06 37+1 haftalık olduk 31 haftada risk grubundaydim doktor geçti artık normal hayatına dönebilirsin dedi bebeğim normal doğum için doğru pozisyonda kolay acilmam olması için neler yapabilirim neleri tavsiye edersiniz kızlar 😊
BusraUras Ceren_06 ben hurma yedim günde 7tane falan. Yürüyüş yaptım. Sıcak suyla duş aldım. Bu kadar 😊 39+6da normal doğum yaptım. Doğumhaneye 10cm açıklıkla girdim.