Elos Merhaba. 14+2 haftalık hamileyim. Göbek deliğimden biraz altta sol tarafta bazen bi gıdıklanma hissediyorum. Ama hep belli bölgede oluyor. Bazen de gazoz baloncuğu patlaması gibi çoklu bişey hissediyorum. Bebek olabilir mi bunlar? Daha erken ama böyle şeyler hissediyorum.
Cgla Elos bende 14 haftada hissettim. Yani hemen hemen tarif ettign gibi gidiklaniyomussun gibi icerden icerden. Bi kelebegin kanat cirpmasi gibi bisey. Bebektir buyuk ihtimal canim ya.
deletedmom6295 Elos benim de sol kasığımda yumurtadan büyükçe bir şişlik oluşmaya başladı dışarıdan ufak ufak görünüyor galiba minnaklar😍Sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah
Anne3434_ Elos ben bugün 15 oldum aynı şekil sol tarafımda günde bir iki defa hissediyorum bebişimi. Gaz olsa ayırt edebiliyorum ama bu resmen bebişin oynaması
mucizemizibekliyoruzz Elos bebek olabilir canım 13. Haftada seğirme olmuştu bende. Kelebeğin kanat çırpması gibiydi
Elos Cgla bir de ilk gebeliğim olunca fazla ciddiye almadım ama hep aynı yerde ve birden fazla olunca bi sorayım dedim :)
Cgla Elos benimde ilk gebeligim😁 evet hep ayni yerde oluyor gaz oldugunda hissediyorum gazin olduğunu ama bebis oynayinca o daha bi degisik oluyo onuda hissediyorum. Hayirli olsunn cinsiyeti belli mi bu arada?
Elos Cgla öğrenemedik cinsiyetini :) son randevum 11+1 deydi çok erken diye bişey demedi. :) 15+4 gibi gidicem bir dahakine. Yüksek ihtimalli bir tahmin yapar artık diye düşünüyorum :) sizin?
ilknremrh Bende o haftalarda hissetmeye baslamistim kimse inanmiyordu erken daha gazdir bagirsak hareketidir diyodu ama emindim gaz olsa anlariz heralde smdi 16+2 daha net hissetmeye basladim sizinde bebek hareketidir 😍
Anne3434_ Elos evet bende o yüzden gazdır filan diyenlere aldırmıyorum hiç. Cinsiyet öğreneniniz varmı
Annesininkuzusu0911 Bende 14+3üm bende hissediyorum hafif hafif kımıldamalar gaz olsa onu da hissederiz o daha sert oluyor bu farklı birşey ☺️
ilknremrh Anne3434_ 15+3 de gittim bacaklarini toplamisti gostermedi minnagim yarin randevum var 16+3 olcaz gosterir diye umut ediyorum 😄
Anne3434_ ilknremrh benimki 12 de göstermişti erkek dedi ama bugün kontrol var bakalım gidince netleşicek 🤦🏻🙈🙈
Elos ilknremrh ne sıklıkta gidiyorsunuz kontrollere? Ben ayda bir gidiyorum hep ama uzun geliyor sanki bana
ilknremrh Elos bende ayda bir gidiyorum ama gecen hafta kendimi tutamadim bi umut gittim cinsiyet ogrenirim diye çok uzun bence de 1 ay durumunu merak ediyorum ay icinde 😊
Minikus Elos geçen gün benim de karnım da seğrime oldu ben rahimde genişleme olduğundan dolayı olmuştur dedim ama benim icin daha erken bebek degildir demi 🙂
Elos Minikus ben de başta ciddiye almadım ama farklı günlerde aynı yerde aynı şekilde olunca içten gıdıklanma gibi :) sesli tepki bile verdirtiyor ☺️☺️