Shnern apandisit ağrısı olsa bu postu açmaya bırakın tlfu tutacak haliniz olmaz maalesef ablam gözümün önünde birebir yaşadı yerlerde odalardan odaya sürükleyen bir ağrı acıdan hüngür hüngür ağlatır ve hiç kesilme olmaz
sonu mutlaka hastane oluyor 🤕🤕
sizin de inşallah hemen geçer tabi geçmeyen bir ağrı varsa doktorunuza danışın mutlaka 🙏🏻🙏🏻 Geçmiş olsun