mom- bende 37+1 deyim. Ayağa kalkarken çok fazla ağrım var. Magnezyum içiyorum, soda içiyorum. Kalsiyum, vitamin falan kullanamıyorum. Karaciğer enzimlerimde yükselme olduğu için doktorum bıraktırmıştı. Bir çare bulabildiniz mi? Pazartesi kontrolüm var doktora soracağım😔