Hanımlar selam,
ilk hamileliğim 29+3′ teyim normalde ama doktor bebeğimin iri olmasından dolayı ultrasonda 31+3 göründüğünü söyledi. Doğumu zaten sezeryan istiyordum doktorda bebek iri olduğu için erken alabiliriz dedi bende de kilo sorunu olduğu için. Sorum şu en erken kaç haftalıkken doğum olur ve kuvöze girmeden sağlıklı olur? Bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim 🌸