Merhaba arkadaşlar yarın sezeryan olucam ama aşırı korkum var vajınısmus gecmısım var uzerıne daha once hıc amelıyathanenın yanından bıle gecmedım gozume uyku gırmıyor son 3 saattir sürekli ağlama krizlerim oluyor genel anezstezi olucam ama ya uyanamazsam ya uyanınca dunyam basıma yıkılırsa dayanamayacagım agrılarım olursa dıye dusunup dusunup ağlıyorum daha once genel anestezi olan arkadaşlar varsa tecrübelerini paylaşabilirlermi