Ayseyyy Kızlar normalde şeffaf veya hafif sarı gibi akıntı olurduu bu sefer yeşilimsiydi yaşayan varmı nedir bu… 31 haftalık gebeyim
Aysenaltnts Mantar ve enfeksiyon belirtisi canım benimde vardı geçti çok şükür ihmal etme doktoruna başvur tedavini yapsın sağlıkla al kucağına inşallah 🙏