2018 yılında ilk kızımı doğurduğumda zaten basurdum üstüne çatlağın oldu doğum anında sonrası biraz kabuslu geçti ama araştırıp çok iyi bir doktor bulup bebeğim 3 aylıkken ameliyat oldum.. ama dünynın en kolay ameliyatıymış diyebilirim bende kendimi kasıp ameliyat olmak istemiyordum. Ama dakikasında ayağa kalktım eve geldim rahatça ilk tuvalete çıkma işlemini yaptım o an çok kasıldım ya acırsa diye şükür herşey çok iyi ilerledi