Sfm51 32 deyim. Şeker yüklemede sınırda çıkmıştı doktorum endoktorine yönlendirmişti kendim diyet yaparım diye gitmedim o zamanlar. Şimdi bebek en son kilo olarak 10 gün öndeydi.gebelik şekerinden şüphelendi doktor. Bu sefer vakit kaybetmeden hemen endoktorine gittim. İki gündür diyet takip yapılıyor. Sonuçları görünce ben ne yaptım diyorum hep. Gerçekten şekerim yükseliyotmuş. Siz de ihmal etmeyin