Dilek0809 Susamtanem41 son 14 gün erken doğum riskim vardı en başından beri iğne ilaç derken bu sefer de gelmiyor çok yoruldum ama değer ne zaman isterse artık o zaman gelsin♥️
EmlMnl Susamtanem41 benimde son 7 , kısmetse 27 Temmuz da doğum inşallah sezeryan olacak 2. Sezeryanım biraz korku çokçada heyecan 😊, ama sıcaklardan çok bunaldım uyuyamıyorum sürekli terleme neyseki az kaldı 😊
Ysfnannesi Susamtanem41 sıcak nem terlerme uykusuzlk ve sabahları mide bulantısı wcye gitme hissi hepsi var 28 temmuzda sezeryan günü verildi sağlıkla ins
Susamtanem41 Anne3 normal doğum bekliyorum canım ikinci hamileliğim bugün kontrole gittim alttan muayene etmedi
Susamtanem41 Dilek0809 kesinlikle canım ama sıcaklar mahvediyor insanı bide insan merak ediyor verişini ona kavuşmak istiyor biran önce
Esrabayrakk EmlMnl kaç haftalık olacak peki doğum benim de 2.sezaryen ama gün verilmedi bugün 38 olduk
buiyimi Susamtanem41 37+4 bayramdan sonra gelir inşallah normal bekliyoruz. Sıcaklar mahvetti gerçekten 😕
Uykucu2307 buiyimi 37+5 bende sıcaktan bunaldım. Psikolojim bozuldu artık ne zmn gelcek diye bakmaktan. Ağlıyorum öle sürekli. Heyecan stres herşey karıştı bende. Son 16 allahım hayırlısını nasip etsin
Susamtanem41 buiyimi aynen canım bende mahvoldum bide benim ikinci güya erken gelir ikinci normaller diyorlar ama hiç gelesi yok paşamın
buiyimi Uykucu2307 amin inşallah stres yapmayın bence o vaktini bilir benim ilki 41+5 ’te doğdu. 38 de gelir diye bekliyordum artık gına geldiydi. Şimdi de sıcaklar zorluyor insan ne zaman doğacak diye bekliyor
Ylmzhvv Susamtanem41 bende durum aynı son 10 ama bebek çok halsiz tekme atmıyor eskisi gibi sadece bi yerini cikartıp geri cekşyor
Melikecskn2303 Susamtanem41 bida çocuk düşünürsem eğer allahım nasip.ederse tabi kısa getirecem şubat mart gibi yaza da toparlanmış olur bu sıcaklarda asla ve asla çekilmiyor günler geçmiyor ağustos bası doğum ama bihmişem😄😄
Nundiyebiri Susamtanem41 Benimde son dokuz ne nişan ne su ne sancı ne kasılma ne düğün hiç birşey yok gelmicem galiba
Kevser45 Nundiyebiri bende her tuvalete gittiğimde nişamın gelmiştir inşallah diye bakıyorum ayağa kalktığımda suyum nasıl gelicek acaba diye bakıyorum 😂 gelsin artık oğlum 38+3 olduk sayılır 15 dk kalmış 🙊
Sehera1 Susamtanem41 son 13 beybim kıpır kıpır. Ben de acayip yanıyordum klima aldık da rahatladım 😢 sırtım belim böbreklerim ağrıyor böbreğimde küçük bi taş vardı galiba o hortladı ya da klima çarptı bilmiyorum. Öğleden sonra nst ye gireceğim bakalım durumumuzda bir değişiklik var mı
Kevser45 Sehera1 üşütünce bel ağrısı yapıyor çok terliyor insan klimada çarpıyor haliyle ben odanın kapısını açık bırakıyorum o zaman çarpmıyor hem koridorda serinliyor
-Cansu- Susamtanem41 son 19 uygulamaya göre ağustos 7 gözüküyor ama temmuz sonu da olabilir 😊😍 artık bir an önce doğurmak istiyorum kendimi çok ağır hissediyorum bunalıyorum ağrılarım oluyor 🤧