027033 sen psikoloğa gidiyor musun düzenli terapi alıyor musun çünkü hep aynı şeyleri yazıp duruyorsun anlıyoruz seni ama sürekli aynı şeyler bu postlarında okuduğumuz buraya yzmak yerine düzenli terapi almalısın en sağlıklısından zaten hepimiz belli sorunlarla savaşıyoruz sıcaklıktı oydu buydu ama senin postların sürekli aynı sürekliiii aynı konular üzerine , senin iyiliğin için söyluyorum senin ciddi anlamda iyi bir devamlı terapi alman şart bu dediğin kendini çok dinlemekten ibaret gibi geliyor bana, üstelik bir annesin ve güçlü olmalısın sürekli aynı şeyler üzerinde yazıp duruyorsun , gercekten düzenli bir terapi alıyor musun iyi bir psikytrdan ?