Arkadaşlar ikinci gebeliğim. Kızım da cinsiyet erkek hissetmiştim kız oldu😂 Bunda herhangi bişey hissetmiyorum.Ama kızımda yaşadığım belirtilerin tam tersi örneğin mide bulantım asermem hiç yok.Bunda da şiddetli bel ağrım oluyor.Sorum su erkek ve kız hamileliği farklı mi ilerliyor.Anlasilir mi.Hem kız hem erkek anneleri yazabilir mi merak ettim gerçekten.