Happymotherr kesinlikle yalan benim bütüüün belirtilerim kız bebeği işaret ediyordu kalp atışı aşerme vs. ama oğlum oluyor hatta çok şaşırmıştım çünkü bu tarz şeyler yüzünden o kadar kaptırmışım ki kendimi 😅 ultrasonda kendim gördüğüm halde yok ya eli değil mi o falan demiştim doktora 😂😂😂