Malesef tamamen geçiren hiç birşey yok ama bi kaç yiyecekle azda olsa yatıştırabilirsin. Ben soğuk şeyler yiyordum dondurma yiyordum soyuk çay içiyordum sudan da midem bulanıyordu ilk zamanlar soğuk suya limon sıkıp içiyordum. Limona tuz atıp yiyordum patatesi haşlayıp ya da fırına atıp limonlayıp yiyebilirsin mesela. Limon mideyi bastırıyor. Yaz ayındayız meyve yönünden şanslısın karpuz , kavun vs mideni rahatlatır soğuk soğuk salatalık da yiyebilirsin. Ben 4. Haftamdan 5. Ayıma kadar kesintisiz kustum şuan 37 haftalığım ve hala ilaç kullanıyorum bulantım devam ediyor. Kusamamak kötü kusmak hepten kötü günde 7 kez kustuğumu biliyorum midem boş olurdu kan kusardım kusmak yüzünden düşük tehlikesi bile geçirdim. İnşallah erkenden kesilir senin Allah yardımcın olsun