Hayırlı geceler hanımlar geçen hafta kontrole gittim benim hesaplamamla 7+5 olması gerekiyordu ama doktor 5+4 ve geç döllenmiş olduğunu söyledi ayrıca yolk sac kesesi olması gerekenden çok daha büyükmüş hiç bir bilimsel açıklaması yokmuş çok araştırdım ama %90 sağlıksız 9.haftaya kadar yasayabiliyormus düşük oluyormuş sonra kalp atışı vardı ama çok zayıf ve düzensizdi. Bu durumu yaşayan var mi daha önce ya da bilgisi olan