Slnnn1 😃 benim gobek gjtmeden hamile kaldigm icin. Gobegi pek dert etmiyorum inanki. Aynen bende inanmiyorm. Arkadasim takmisti. Gobegi nerdeyse hic gitmemisti. Kocalarimz her halimizle begendikten sonra bence gobegi pek takmamaliyz cnm😃 nur topu gibi cocuk verdigmz icin kaliyo o göbiş.. keyfimizden degil sonucta😃😂