Benimde idrar yolu enfeksiyonundan dolayı 31. Haftada doğum sancılarım oldu açılmam yoktu çok şükür olsaydı doğuma alıncaktım. Bana 3 kere alttan muayene yaptılar birşey olmadı çok şükür seninde olmaz inşallah içini ferah tut canım. 33. Haftamdayım hala sancılarım oluyor ev işi yapmıyorum ayağa kalkmıyorum elimden geldiğince ve bol su iç dedi doktorum. Sen ne kadar sakin olursan pozitif olursan bebekte öyle olur. Allahın izniyle birşey olmaz ☺️🤍