Sonunda bende buraya yazabiliyorum. Harika bir duyguymuş. Gelelim doğum hikayeme 2 gün boyunca evde sancımı çektim. Sancıya dayanamayıp gece hastaneye gittim. Zaten 39+5 teydik. Sabah gel suni sancı başlayalım dedi hemşire ben normal doğum istiodum baştan beri. Sabah 6 da hastaneye yatış yapıldı. Ve 3 saat suni sancı ile artık sancıya dayanamadım. Açılma var mı diye ebe baktı o sırada 10 cm açılma olduğunu ve doğumun başladığını söyledi o sırada benim suyum geldi. Doktorum geldi ve nefes alıp tutup tüm gücümle ıkınmam gerektiğini söyledi 😄ilkinde sancıyı kacrdık. Sancı gelince tekrar ıkınmam gerektiğini söyledi bu defa ben nefesimi alıp geri verdim doktorumla göz göze geldik eee dedi nefesini tutacaktın aaa unuttum dedim gülmeye başladık. Hadi son dedi kakasını yapıyor artık ve son bir ıkınmamla meleğim geldi. Kesisiz agrısız ve az Dikişli bir doğum Yaptım. Allah herkese böyle doğum nasip etsin inşallah..❤️Doktorum dan ve ebelerimden Allah razı olsun🙏