Masal53 Ardacevik1 oğlum 39+4 de doğdu ama bazen görüyorum 36 37 haftada doğanda oluyo 41 haftada doğanda bu nasip işi ne zamansa vakti saati o zaman geliyolar dünyaya
Hippolyte_28 Ardacevik1 Canim ben su an 40. haftadayim. Hala gelen giden yok. Sadece 2 cm acilmayla bekliyorum 3 haftadir. Artik sanki dogmayacak gibi hissettiriyor. Galiba cidden oglanlar biraz gec geliyor 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Ardacevik1 Hippolyte_28 maşallah 40 bulmşsnz 🤦🏼♀️ Sağlıkla olsnlar da geç erkn önemi yok ama biz annelere birde sorsalr😖😂