Hayaliine İnşallah sağlıkla yine hamile kalır bebeğinizi kucağınıza alırsınız..Çok haklısınız üzülmekte ama bir defa bi doktor bana şunu söylemişti.Eğer bir bebek gelişmiyorsa,kalbi durmuşsa demekki bebekte normal olmayan bişey vardır,sağlıklı değildir.Aslında bu güzel bişey demişti,engelli olsa dahamı iyi olur falan.Banada mantıklı gelmişti…Öyle düşünün sizde inşallah sağlıklı bir şekilde olur yavrunuz..Tabiki üzülmeyin demiyorum hiç kolay birşey değildir ama kendinizi bu şekilde avutabilirsiniz belki diye yazdım ❤️🌹🌹