Cano67 36+3 gün hamileym dünden beri göbek deliğim acıyo yanında damar gbi bi şey var bastırınca acıyor böyle bi şey yaşayan var mı bebeğim sertleştikçe daha da acıyo her zaman toplandığı yerde oldu zaten bu acı inş göbek fıtığı falan değildir😢
Havvamu Ben 21haftalikken de tam göbek deliğ aciyordu hala bazen acir geçer çoğu hamilede oluyormus internetten baktim karın büyüdükçe de oluyormus..bnde korkmustum ilk gebeligim diye. ..insaAllah bunlari duyunca rahatladim..