Annecik_ Ddk96 dün gece uyandım öyle halsizim ki bu arada 2. Bebeğe hamileyim ben bu bebeğe bakamayacağım galiba diye ağladım. Sıcaktan elimi kaldıracak halim yok
Korkananne Adana da damda yatıp birde vantilatör çalıştırıyorum.İnanin bu sıcaklarda doğum yapmak daha zor.Sicak bebek uykusuzluk ben bilerek doğumu kişa ayarladım.Cunku bebekle hiç cekilmezdi bu sicaklar
Glcn22 Ddk96 33+3 olduk hamileden çok kendimi menapozda gibi hissediyorum yanıyor her yerim terlemekten eriycem 😂 bidaha çocuk yaparsam kışın yapıcam 😂😂😂
zhenis2930 SansliAnne ben Nisan’da hamile kaldım iki çocuğuma da birini 29 birini 30 Aralık’ta doğurdum 🤭 kış bebeği çok kolay nasılsa hiç bir yere çıkmıyorsunn sadece aşılara gidiliyor tam yaz geliyor güzel kıyafetler giydirebiliyorsun 🤗 buna da Mayıs’ta hamile kaldım şubata geliyor 😃
pitircikannesi Ddk96 32+6yım ve Urfa’da yaşıyorum. Eriyorum resmen. Sıcaktan sarhoş gibi oluyorum. 🥵🥵
eskisehir8 Ddk96 Bende bıkmış durumdayım tavan vantilatörü bile taktırdık ama ne mümkün uzanınca cinnet geçirecek gibi oluyorum sıcaktan. kayınvalidemin evi serin diye burada uyuyorum ve daha 99 gün var doğuma ☹️
Morvy Ddk96 bende 33 +4 haftalığım bence bizim en büyük sorunumuz son haftalarımızın bu sıcaklara denk gelmesi eriyorun resmen🥵