Ddk96 33+2 yiz 2 gündür sıcaklardan dolayı yatmaktan başka bısey yapmıyorum yaz hamileliği çok zormuş kızlarrr sıcaktan öyle daralıyorum ki sinirden ağlıyorum 😓😓
Yaseemiiin Ddk96 24 haftalık hamileyim gerçekten çok zor geçiyor günler. Balkonda yatmayı planlıyorum ama sineklerden kurtulamıyorum 😄
Merve2Asel Ddk96 27 haftalık ay bende sinir küpüyüm pervane elimde geziyorum yinede yanıyorum hep terliyim hiçbişey yapmıyorum istemiyorum 🥴😬
Hulyaaaa Ddk96 DHA dur kız Ağustos var 😭🤦🤦= ayy duş alıyorum daha cmasirimi giymeden ter akiyo. Sirtimdan
esmerrmm Ddk96 valla buzluga su koyuyorum küp küp oluyor katur kutur yiyorum bi 5 dk olsada rahatlatiyor 😅 aksamda uyuyabilmek icin duş aliyorum anca böyle napalim 😄
esmerrmm Ddk96 aynen valla yoksa dayanacak gücüm kalmadi kendimi buzluga kapatasim var 😅 allah yardimcimiz olsun
Susamtanem2 SansliAnne yaz hamileligi hiç istemiyrodum İzmir’de yasiuorum ki hamile olmasam bile oturur ağaların sıcakta dolayı Aralık’ta deneyelim pcos hastasıyım Mayıs a kadar anca olur dedik ilk denemede tuttu 🤣🤣 ne diyeyim Allah aratmasın yokluklari ile sinamasin
zhenis2930 SansliAnne ben Nisan’da hamile kaldım iki çocuğuma da birini 29 birini 30 Aralık’ta doğurdum 🤭 kış bebeği çok kolay nasılsa hiç bir yere çıkmıyorsunn sadece aşılara gidiliyor tam yaz geliyor güzel kıyafetler giydirebiliyorsun 🤗 buna da Mayıs’ta hamile kaldım şubata geliyor 😃
Melikefurkanikra Ddk96Ben osmaniyede oturuyorum artık fenalık geciricem klimalı odadan çıkamaz oldum doğum daha Eylül sonunda.