Mom54755 hangi ilaçları kullanıyorsunuz? Polikistik hiçbir zaman düzelmez, sadece ilaçlarla kontrol altına alınır, ve kilo vermenin etkisi çok büyük. Ben 15 yıldır doğum kontrol hapını aralıksız kullandım, adetlerim çok düzenliydi tabiki hapla. Hapı bıraktığımın 3. Ayında hamile kaldım, tamamen doğal olarak. Ha öncesinde de 16 kilo verdim. İnşallah Allah size de nasip eder, en kısa zamanda..