Kykcirem bende 2 3 gün önce yaşadım aşırı karın ağrısı mide bulantısı ishal ilaçtan vardı ama arttı doktorum sonuçlardan vücutta iltihap var dedi bağırsaklarda sanırım farklı birşey yedin mi dedi bende hayır dedim ama bende dışarıdan döner yemiştim sıcakta da gezdim sanırım ondan oldu gündüz kesinlikle dışarı çıkma dışarıdan birşey yeme bol sıvı takviyesi al dedi 5 üzeri tuvalete çıkınca tahlil yapıyoruz dedi benim afedersin o kadar olmadı 😊 iştahsızlık ve halsizlik vardı istersen serum takalım birşey yiyemiyorum dersen dedi bende biraz yiyorum dedim istemedim ilaç verdi öyle bir sancı yaşamıştım ki doğuruyorum sandım 😂 muz falan yedim bugün daha iyiyim sizede geçmiş olsun