Merhabalar , 35. haftamdayım bel fıtıgım var çok şükür hiç nüksetmedi ağrım olmadı gebeliğim boyunca. Sezeryan düşünüyorum doktorum genel anestezi ile bebeği uyutmayalım spinal yapalım bel fıtıgına gelmeyecek sekilde dedi ama biraz korkuorm açıkçası sonraki süreçten. Sezeryan olan annelerimiz deneyimlerini paylaşabilirmi acaba 😊🙏🏻