Blossom00 aynen canım bende dün yaptım ovulasyon elimde son 2 tane vardı zaten dün silikti bugün ondan bir tık daha koyu kafam karıştı baya sonra gebelik yaptım negatif moralim bozuldu dedim artık yapacak birşey yok nasipte ne varsa o olsun zaten belirti de hiç yok bende sadece göğüslerim şişti bir de sanki hafiften ağrı var gibi o kadar