Ozbekfamily Mutfakta makineyı boşaltırken dolabın sivri kosesı sert bır sekılde karnıma geldı ucu girdi resmen battı yani bırsey olmuş mudur ıcerıde bebeğe 🥺🥺🥺
Dilekcnkn Ozbekfamily Hareketleri varsa sanmıyorum sonuçta bir sıvının içinde ama yinede takip edin kendinizi olmazsa içiniz rahat etsin diye gidersiniz inşallah bir sorun olmaz 😊
zehranurr Ozbekfamily amniyon sıvısı bebeği darbelerden korur. Bir şey olmamıştır inşallah. Kanama vs gibi durumla karşılaşırsanız hastaneye gidin
AyseNamli Kac haftaliksiniz? Kendinizi takip edin. Agri veya kanama olursa doktora gidebilirsiniz. Kanama olmazsa sorun yoktur insallah
Gul76 Ozbekfamily yani bebek büyükmüş aslinda nendede oldu ama benim 3 aylik felanken eğer agrin kanama varsa gidin ama hereket edip hersey normalse gerek yok be nce tabi tercih sizin
alyaninannesi2 Ozbekfamily karnınızın üstüne düşmedikçe ağır bir darbe almadıkça birsey olmaz korkmayın tabi kanama aşırı sancı olursa kesinlikle acile gidin