İyi akşamlar herkese. Ben dün detaylı ultrason çektirdim ama kendi Dr kabul etmedi çektirdiğim ultrason detaylı değilmiş Doktorumun olduğu hastanede çektirmem gerekiyormuş. Elimdeki rapor radyolog tarafından verildi kendi Dr yanında yapacak kişi de radyolog ve iki katı para alıyor. Şu anda 23. Haftamdayım bayram nedeni ile 30 temmuza devlet hastanesinde randevu aldım acaba çok mu geç olur bir fikriniz var mı?