burcu1225 bugun sancim vardi doktora gittim 2 hafta geriden geliyor dedi bebek cok kucuk zayif dedi 2200 kilosu sizin bebekler nasil kafama takikdi
Betfer burcu1225 1 bardak süt , 1 tatlı kaşığı pekmez ve tahin , muz rondodan geçir iç yakalar haftayı. Bide ceviz ye
Kubra_baydar burcu1225 benim de öyle bebesik geriden geliyor 33 haftalık olduk bebeğim hala 1800 Gr ve hareketleri de aktif değil bu beni çok korkutuyor ne yapabilirim bilmiyorum haftada bir nstye girmem lazım dedi doktor
burcu1225 belisslinaa bilmiyorumki oyle dedi doktor ozeldeki doktoruma gittim 32 haftaliktim 1960 desi 47 cm dedi gayet iyi dedi 34 gittim ddevlet hastanesi 2200 dedi bebegim cok zayif iki hafta geriden geliyor dedi
nuniturkmen Kubra_baydar aynı durumu yaşıyoruz bebek geriden geliyor 33 haftalıkken gitmiştim bebek 1780 gr dı şuan 35+4 oldum durumu ne bilmiyorum öğrendiğimden beri muz ceviz badem yiyorum bayramdan sonra kontrölüm var bakalım
burcu1225 Kubra_baydar bilmiyorumki beninki hareketli baya sukur AMA cok agrim var dayanacak gibi degil
Kubra_baydar nuniturkmen bende 5gun önce gittim en son bayramdan sonra yine gidicem Allah sağlık versin yaa çok zor valla bu kadar gelip de buradan sonra bişey olur diye o kadar çok korkuyorum ki
Minikannesi06 34 haftalikken 2500 dü 37 olduk 3100 çıktı bence heyet normal sitres yapma ama kahvaltıda mutlaka 2 yukurtani peynirini sütünü tüket öğünlerin atlama
burcu1225 Minikannesi06 istahim hic yok belkide ondan sabah yiyorum aksam Yemen Yemesem aklima gelmez