Tuu66laaaayyy55 bende de 28 haftadan sonra başladı. Üç cildiye doktoruma gittim sonuç yok. Birisi ürtiker diyor birisi uyuz olabilir dedi diğeri de pupp dedi. Kaşınıyorum geçirsin diye kortizonlu iğne yazan oldu kullanmadım, alerji hapı yazdılar onu içiyorum her akşam mecbur yoksa hayattan beziyorum resmen. Uykudan uyanıp deli gibi kaçındığım günleri biliyorum da yani çok zor öyle devam etmek. Ben bir de sonradan farkettim ki terledikçe daha çok kaşınıyorum o yüzden duşa giriyorum sık sık. Bir de bepanthol sensiderm iyi geldi bana baya, tavsiye ederim onu da.